kunde inte hålla mig längre än en dag.

hej igen! (a)
det får bli ett litet inlägg nu ändå, snart är det simätvling för mig ska bara simma en grej så det går nog ganska snabbt. bästevän somj ag inet träffat på ett tag nu kommer och tittar då kommer det gå super mycket bättre med hennes stöd.:) igår sov jonna hos mig vi kollade på camp rock, jag är kär och jag menar det i nick jonas grymt underbar och helt perfekt (a), han&jag = sant haha. vi sjöng och skrev lite texter se´n hela kvällen riktigt kul men sen blev vi trötta redan vid 11 så vi gick oc la oss, snacka lite om allt möjligt tack för att du förstår och lyssnar gumman!
nu på morgonen har jag bara lyssnat på musk och lite tv efter att jonna drog och skulle sjunga för nånting, det kommer gå bäst för henne, har ni hröt henne sjunga? , haha synd hon är redan största stjärnan i mina ögon och hon är min bästevän slå den ni!!! skriver ikväll i think ha en bra lördag. puss,


jag tycker de här svarta skorna från converse skorna är jättefina
kanske blir ett par sånna till hösten vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: lina

skitsnygga skor :)

malin du vet väl att jag alltid finns vid din sida ? att det bara är att börja prata om allting som du vill för jag kommer alltid att finnas där barndomsbästavän <3

Postat av: malin

hihi i know! :)



du har visat det så att jag vet bästevän.

alltid du och jag, neom allting.

aldrig utan dig! I LOVE YOU

2008-10-04 @ 18:15:01
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback