ingen träning today!

tjenare.
kolckan är 10 över sex och jag sitter hemma på en tisdag, haha det var längesen. men hoppade somsagt över träningen idag för att jag var hos naprapaten och sen så orkar jag&min kropp inte träna idag så jag sket i det, :) drog till skärholmen och gjorde ett inköp av en mössa som jag gillar väldigt mycket lägger in en bild på den down.. har jobbat på bra i skolan idag, gjorde klar hela stegtest 18 i matte utom VG delen som jag ska göra imorgon. jag och jonna började på våran tiding på kursen med ett repotage som inte blev helt klart men det ser ljust ut iallafall , 8) ikväll är det house på tv klockan nio sen ska jag plugga lite kurs & svenska så det blir en thjill kväll. nästa vecka är det prao, hihi ska bli kul. får ju praoa med min bestavän så det ska bli jättekul! veckan efter är det ju höstloov längtyar verkligen. på fredan där vet ni vad som händer då ? .. SIMPLE PLAN KONSÄÄÄÄÄÄR!  finns ingenting jag längtar mera till en att den dagen ska komma! (: i helgen ska jag träffa robin på dan och sen så är det tjejkväll med brudarna på kvällen med mat, mys och film och bara ha en grymt rolig kväll det tror jag kommer bli jättekul! lite långt inlägg idag men det blri så ibland! PUSS

min urgulliga mössa från h&m, 50 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lämna gärna en kommentar :) /Malin

Postat av: Anonym

haha oj, :$

men jag skulle säga att hon var med mig idag också! :D

2008-10-15 @ 19:34:02
URL: http://ggreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback