hur tror du att det känns?

jag kallade dig min bästevän .. jag litade på dig och trodde du kunde hålla de jag sa till dig hemligt. jag trodde jag kunde lita på dig.. men fyfan vad fel jag hade. fyfan vad många misstag jag har gjort när det gäller dig, jag brydde mig verkligen om dig, jag frågade hur du mådde när jag såg att du var ledsen, jag sa att jag fanns vid din sida om det var nånting .. till vilken nytta? .. ingenting alls. jag ångrar allt jag sagt till dig, att jag ens litade på dig kan jag inte förstå. jag insåg flera gånger att du aldrig höll det du sa eller att du bara sa allting vidare .. men jag gav dig flera chanser att förbättra dig, men andävnde du dom? nej inte ett jävla piss andvände du dom, du gjorde bara allting värre. när du bråka med din bästa tjejkompis så gick du till mig, till mig och frågade vad du skulle göra, du gick och kramade mig istället för henne, du var med mig hela tiden.. fast bara istället för att ni hade bråkat. hur tror du att det känns för mig att sen få veta att allt de du gjorde bara var för att ni bråkade? för att du inte hade någon annan att gå till.. hur fan tror du att det känns? du är så otroligt falsk .. det du har valt nu.. stanna där .. och kom aldrig tillbaka för jag känner dig inte längre.



Kommentarer
Postat av: Erika Lindström

till vem? :O

Postat av: sofia

hihi , tack hjärtat :) <3

2008-10-24 @ 19:18:53
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback