flera evigheter sen jag skrev .. eller nåt sånt

tjena again.
var väldigt längesen jag skrev nu men har inte haft varken tid eller ork. helgen spenderade jag med mina söta små gulliga älskade vänner hemma hos mig med jekligt mycket skratt.. vi kollade på skräckfilm också. omfg har aldrig sett något läskigare, men det var en kväll som var riktigt rolig och måste göras om!

har prao med min allra bästevän på delicato den här veckan, haha har aldrig varit så stressad som på bara dom här två dagarna. chokladbollar hit coh dit det tar aldrig slut ;o haha men har kul iallafall men det är väl  de viktiga right? (a) har mycket plugg som måste göras både under den här veckan, i helgen och på min enda lov vecka :'/ aja får väl skylla mig sdjälv att jag inte pkuggar i skolan (a),

ska strax åka till jonna och hämta min värdefulla och gulliga nyycklar sen blir dety hem och plugga engelska .... HOUSE på tv ikväll också riktigt najjjjjjs!  men haregött vi höres i think PUSSSS PÅ RUUUUMPAN! ps. jonna är en tomte ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback