dagens fredag .. mums pizza.

halloj! fick pizza till lunch idag!
kom precis hem efter att ha varit i kuuungens kära kurva med jonna och köppt godis tills imorn. hihi busigt värre! skolan idag flöt på som vanligt, fattar ingenting i matten, ingenting i spanskan .. oooorkar inte skolan mera och jag har typ 2 år kvar i bara den här skolan .. hur ska det här sluta ? ;o men ikväll ska jag simtävla, 20-manna eller lemans som alla säger att de heter klockan sju vid medborgarplatsen riktigt najs att spendera sin fredagskväll där men vad gör man inte för simninge liksom ? skriver mera ikväll, det är idol ikväll också som jag inte får missa.. johan i mitt hjärta!!! men ha e asbra eftermiddag för det ska jag. PUSS


en bild ifrån sumsim i varberg i somras.
jag tänker inte sluta göra det jag älskar mest av allt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback