studiedag

tjena allihoppa.
ska försöka börja blogga igen. har fått hjälp med designen nu och den ser väl ändå helt okej ut, right?
idag har ja studiedag, och har inte gjort nånting annat än att bara slöa hemma och lyssna på musik. fast lite duktigt har jag ändå varit, har läst igenom hela amerikanska revolutionen *klappa händerna åt mig*. det är så mycket i skolan just, men det roliga är ändå att det är jul snart, vintern har ju redan kommit. det är kallt som aldrig förr och man fryser oavsätt vad man har på sig, usch! men min kära bästevän tvingar mig att dra och träna idag .. -.- så ska dra och göra det snart. har tävling hela helgen så det blir inte nåt långt pass. haha bättre de än att sitta hemma. skriver ikväll igen. :)
jag tycker ni *alla ni hundra miljoner läsare jag har* ska bestämma vad jag ska ha med in the blogg,  det blir ju lite tråkigt och bara hela tiden berätta om min lilla löjlliga vardag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback