lussebullar, mums

halloj allihoppa!
idag har jag inte orkat skriva nånting. har bakat lussekatter med mamma, ojojoj ni skulle bara veta hur goda dom blev :D sen har jag kollat lite tills på provet imorn, men ja orkar seriöst inte med skolan längre.. inte för att jag tror att någon gör det men ändå. kan tycka lite lagom synd om mig själv ändå. :) sen har jag kollat på ensam hemma älskar den filmen han är ju bara för cool.

sen har jag råkat på en förkylning också. mindre kul. men följde faktiskt med på en timmas lång promenad för en stund sen, det gick väl halvbra. men ändå. ikväll är det wallander klockan nio på fyran. den ska jag lätt se!
har nog inga roliga bilder från dagen jag kan lägga in. men härligt att ni gillar luggen. för de gör jag också!
PUSS


dagen i skärgården med dig var inget annat än kul.
bästevän.


ser ni hur brun jag var. saknar det verkligen.
det var en sjukt härlig vecka med världens bästavän.


malmköping, behöver inte säga mera i think.
jag älskar dig.


när jag träffa dig den dagen hade de gått månader.
jag saknar dig och vill bara att det ska vara som förut.

jag saknar sommaren.. 










Kommentarer
Postat av: em

malin är alltid lika söt! :)

2008-12-01 @ 22:11:31
Postat av: malin

du är alltid mycket sötare emily, :D<3

Postat av: julia

ååh jag vill också bli brun på sommaren, jag blir typ inte det :(

2008-12-02 @ 22:03:31
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback