långhelg i järfällasimhall med bestis

TJENA!
nu är höstsimiaden i järfälla slut, äntligen kan ja bara säga. är trött i både huvet och kroppen så det är skönt att bara vara hemma nu. men tävlingen idag gick inte lika bra som jag hade hoppats, menmen.. bättre lycka nästa gång.. eller nåt sånt. var med bästevän i pausen, ojojoj vad kul vi hade. vi hade "snökrig" och det var riiiiktigt kul tycker jag allt. haha det var ett långt och oseriöst insim men aja kul ändå. nu är jag ledig två helger , skönt! sen är det inte så mycket tyräningen den här veckan pga SM som min bästevän ska vara med i yeah! :) ikväll är det wallander på 4an. kan inte bli bättre tycker ja. ska kolla runt lite på hemsidor och sånt skit men ni får ha det najs. PUSS


här har jag hållit hus hela helgen , riktigt najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback