idol och ny design. kan inte bli bättre.

thjolahopp!
nu har min bestis fixat min design.. (eftersom jag har liite smått stora problem med det) så det får duga ett tag iallafall. det gick alldeles utmärkt att träna idag.. bara 1300 meter men aja bättre än ingentingen som.. jag(?) brukar säga. det är idol ikväll också, har läst att att det är kärlek som tema ikväll så det blir najs och sitta och kolla på. mamma har köppt hem apelsiner.. är galen i det om ingen visst. så det ska bli mumsigt att sitta och äta på. jag känner inte att jag inte kommer orka skriva mer ikväll, kanske bara nått snabbt inlägg. kommer hem från tävlingen på kvällen nån gång så vi hörs då. önska mig lycka till. PUSS


vad kul man ha med webben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback