i´m a girl in green. haha

nu sitter jag hemmma hos belllllla :D vi ska snart dra till öppet hus in skolan, ska bli riktigt kul.ska jobba bild hela kvällen, kan inte bli bättre tror ja... hahahha jo de kan de! :) men skriver mera ikväll. min dag har varit.. som alla min andra dagar och har ni inte läst förut så är min dagar .... bäst! :D
men... har inte träffats cissie idag .. och kommer inte göra det förrän på söndag, den muppen ska simma SM så duktig som hon är. hihi såå stolt över henne,    älskardigmest bästevän.
sen vill jag bara säga en sak till innan jag drar...
PUSS

girl in RED wanna do it in bed.
girls in BLUE wanna do it with two.
girls in WHITE wanna do it all night.
girl in BLACK wanna do it in the back..
girl in SWEDEN wanna do it HELATIDEN.


ja men du vet .. hon? haha.
älskar dig bella


Kommentarer
Postat av: ni vet.. jag?

HAHAHAHAHAHA fyfan.. fyfan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback