höhö.. jag är lite sådär smågullig

bara för att jag heter jonna och malin glömt att logga ut! :)
 
Jag och du

Vi är coola, och typ bäst! :)

Minnen från stallarholmen, glömmer aldrig. Kram!

länge sen.. kommer du ihåg? tomtenisse

Precis efter neverstore. Lyckad kväll

Du och jag innan simple plan, vad vi än gör blir det lyckat Malin. DU är BÄST

Du och jag efter the hives, haha jag ser mupp ut, men minnen altså

sjuk bild, men underbar kväll hos dig med tjejerna

hahahha, jag ser mupp ut som en mupp, men minnen.. ja absolut!
donken å grejer


ÄLSKAR DIG MALIN
//DIN JONNA.. hihi

Kommentarer
Postat av: walshen :]<3

världens söötaste maalin med siiin sockersöööta vän jonna! Fina gullrumpor! :D<3333

2008-11-29 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback