att du kunde sjunka så lågt trodde jag verkligen inte.

du sa att "bara de som är värde de" , du får mig att känna mig som världens sämsta person.. du sänker mitt självfrötroende med allt du säger. jag kan inte fråga dig en enkel fråga utan att du ska vara stöddig tillbaka? , vi var jätte tajta förut .. när jag kände dig. när jag visst vem du var.. jag känner inte dig längre. jag tror inte att jag vill lära känna dig igen, det låter för jävligt.. men det är sant. jag vill inte ha nånting med dig att göra. du försöker vara nånting du aldrig kommer lyckas med. men du ska veta att jag kan ändå inte ta åt mig.. jag ska inte ta åt mig från en som som dig. som bara dömmer människor när du inte ens känner dom, vafan är det för nåt? jag kallar det no life. trodde inte man kunde sjunka så lågt som du nyss har gjort.. fyfan, men jag kan inte bara stå där och ta emot allt du säger. jag tror på mig själv och vet att jag är så mycket bättre än dig. kalla mig vad du vill men vet du ..? jag bryr mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback