31/10 2008 en kväll värt att minnas

hejsan!
var längesen jag skrev nu , men har inte haft någon lust och det är väl bättre att skriva när man känner för det än att bara skriva för att göra det right? har hänt mycket roligt under mitt höstlov som tyvär snart är slut .. har sovit hos jonna shoppat lite och igår var det simple plan konsert , det var den bästa kvällen på grymt länge. det var först 8 timmar i kö och väntan de första 5 timmarna satt vi på tidningar, åt onttigt och byggde ett tält med paraplyer och träffa några nya grymt sköna brudar som vi senare umgicks med på kvällen. helt plötsligt så började alla ställa sig och gå framåt.. och strängas före oss ..då skulle vi tydligen stå där i 3 timmar det var jättejätte kallt och man kände inte sina fötter efter den första timmen .. men vi klarade det ialalfall och det var verkligen värt det. när vi kom in var det en del till väntan sen var det förband zebrahead tycker dom var okej men ändå inte jättebra. sen var det dags för simple plan att spela.. 1 och en halv timma bara massa simple plan, det var helt underbart! haha låter helt konstig men det var vetrkligen grymt kul. när allt var slut drog vi till tre olika donken för att få i oss nånting att dricka .. har aldrig älskat donken så mycekt som då. men sen var det hemfärd mot segeltorp igen. Det här var en grymt rolig dag/kväll. tack för de brudar. älskar er jonna, lina, fanny, och jessica :)


grymmast

31/10 simple plan  annexet  stockholm

pierre , jag älskar honom

Kommentarer
Postat av: FEBB

Jo det är väl lite så antar jag! Ja jag kan göra en till dig men jag ska göra typ 20 st så det kanske blir klar imorgon om det går bra? <3 Men asså nej, jag är inte alld duktig förvänta dig inget superjobb, jag gör så gott jag kan man jag har haft detta program i några dar nu, lär mig lite åt gången! Skicka över bilder till [email protected] samt skriv va din blogg heter! Puss

2008-11-01 @ 15:34:09
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: FEBB

Okej va bra , <3



Ja skicka de när du vill.





Puss

2008-11-01 @ 21:33:05
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Anonym

go simple plan! :p <3

2008-11-03 @ 11:46:19
URL: http://ggreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback