söndagskväll

hejhej.
eftersom min data inte är som alla andra så har inte min nya header uppdaterats än. men det kommer väl. och om det blir som det ska så ska jag ha den ett tag fram över.. tills ja tröttnat på den :) haha nog om min header. Har varit hemma ett bra tag nu. var ett fart tre pass, kort och tråkigt -.- jaja imorn äre morgon och eftermiddagsträning så det bli najsnajs!
inge wallander på tv ikväll heller </3 så blir väl en kväll framför datan om ja inte kommer på nåt annat.

nu är det bara tre dagar kvar till julafton! längtar
PUSS på er

foto:jag
"bad sounds kill good music"
så sant som det är sagt.


Kommentarer
Postat av: christine

din header syns & är finfin!

Postat av: sofia

din header är feta cool din mupp :D

2008-12-21 @ 21:42:52
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: em

den är jättefin :D alltså din header

2008-12-23 @ 10:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback