lucia och idolfinal

haloj!
idag var det en kort skoldag, började 7:45 (?) man hör ju hur de låter .. då ska man precis ha vakant men ah. var bara i skolan till kvart över ett sen dorg jag hem och åt lite sen drog jag till träningen. det var bara 2000 lungt så det var najs. i helgen är det km, ska bli kul och se hur det går men körde ju ett jättehårt pass i onsdags .. hur tänker dom? ;o men ska typ sova hos cissie imorn också det ska bli trevligt! :D

ikväll är det idol final! vem hejar ni på?. ahha precis som alla andra vill jag att kevin ska vinna. alice är bra men vafan.. hon är itne speciell på samma sätt som kevin. får sitta själv och kolla på det också, kul! :I jaja det löse sig.
PUSS

Kommentarer
Postat av: cissie

ditt eget fel att du sitter själv, nooooob.

Postat av: bella

Kevin i mitt hjärta, power!

2008-12-12 @ 23:56:10
URL: http://ggreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback