julstädning

hej alla!
har inte orkat skriva på ett tag men har annat för mig. idag har jag och min family städat hela huset inför julafton och så. härligt och vara klar iallafall. eller jag kanske inte är det.. men jag stängde iallafall in mig på mitt rum med hög musik.. mohahah då vågar ingen komma in! :) sov hos cissie igår till idag, igår kollade vi på ondskan, älskar den filmen. den är så sjukt bra. bara jag som tycker de? :) vi hade iallafall grymt kul hela kvällen. älskar dig bästis!
ska försöka fixa en lite roligare header strax. men hare gött
PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

typ den 3:e eller något ;)

hihih , men västerås på måndag , och är borta en vecka cirkus ;) hahaha !

men vi har våra röda mobiler ;D

älskardej <3

Postat av: sofia

ojdå , malin , kär i mobilen ,det lät inte så bra :S

haha !

men vi hörs !

älskardej <3

2008-12-20 @ 20:16:27
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback