julavslutning

haljo igen!
har inte orkar skriva på ett tag. men har mycket annar för mig.
idag var det bara bakning och sånt i skolan. jag och gardart gjorde dem allra snyggaste pepparkakorna kan ni ju skriva upp nånstans! :) sen drog jag och cissie hem till jonna och fixade oss inför skolavslutningen som var nu på kvällen. fick även mina betyg som jag tycker var helt okej, det är ju ändå bara försat terminen i åttan men vem vill inte ha bra betyg liksom? x)
nejmen ikväll är det bonde söker fru och grejer, riktigt trevligt.
nu är det bara 6 dagar kvar till julafton, längtar ihjäl mig! :D
men ha en härlig kväll.FÖR NU HAR JAG JUUUULLOV!


MI AND MY LOCKAR, VAD TYCKER NI? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättesöt! :)

2008-12-18 @ 21:23:46
Postat av: sofia

jätte fint, precis som alltid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback