i like

tjenare.
känner att jag uppdaterar lite för dåligt, men hinenr faktiskt inte med. har mycket att göra nu sista veckan i skolan. men idag har jag jobbat duktigt. ehm, jag bella och jonna jobbade alla tre med min engelska och ja, det gick väl bra.. haha right? sen redovisade jag steg 23 i svenska och sen var det dags att åka till träningen. ett roligt pass, uppifrån i like.  och imorgon var det tydligen ett jätte långt pass.. så får se hur det går ;o
ja juste, i helgen ska jag och jonna (nu vet du det tomte) vara med vagge , längesen man träffa snubben, :) nu vet alla det också. aja, nu ska jag göra något annat trevligt.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Grattis på namnsdagen!!!!

2008-12-10 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback