the hives ikväll

hejsan!
ligger i jonnas säng och lyssnar på the hives och har precis färgat hennes hår mörktbrunt. hoppas hon blir nöjd, (a) hihi men snart ska vi iallafall börja dra oss in till grönalund, det ska bli grymt kul att spendera ännu en dag med min älskade jonna, hihi vi har så kul tillsammans så det är najs, :) haha jag vet att min design på bloggen är förfärlig, ska fixa den .. när jag orkar haha måste ha lite proffs hjälp så jag får nog tillkalla douxen , men det löser sig. ni får a det så bäst.. för det har jag. puss på munnen, ;$


jonna 'flumm' bästevän jag älskar dig!

                                                           '



                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback